Osnovni podaci o prodavatelju
Naziv: HELCOM TRADE trgovačko društvo za proizvodnju, trgovinu i usluge, društvo s ograničenom odgovornošću
Skraćen naziv: HELCOM TRADE d.o.o. Varaždin
Sjedište: Gospodarska ulica 40, Varaždin
Adresa ureda: Gospodarska ulica 40, Varaždin
OIB: 60566702025
VAT-ID: HR60566702025
MBS: 070008832
Matični broj: 03808246
Direktor: Martina Juriša
Temeljni kapital: 1.342.000,00 kuna / 178.114,01 eura (fiksni tečaj konverzije 7.53450) - uplaćen u cijelosti
Tvrtka je upisana u sudski registar Trgovačkog suda Varaždin pod poslovnim brojem Tt-95/968-2.
Poslovna banka i broj žiro-računa IBAN:
Zagrebačka banka d.d. Zagreb., IBAN: HR2823600001101748273
Privredna banka Zagreb d.d., IBAN: HR6823400091110767636
Broj telefona: +385 42 659 680
Faks: +385 42 659 681
Adresa elektroničke pošte: [email protected]
Načini i uvjeti plaćanja
test
Način i troškovi dostave
Troškove dostave u cijelosti plaća kupac, osim ako je drugačije navedeno na web stranici www.helcom-trade.hr.
HELCOM TRADE d.o.o. dostavu vrši unutar Republike Hrvatske.
Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, odnosno pred prodavateljem u jednoj od poslovnica HELCOM TRADE d.o.o. ako je ugovoreno preuzimanje robe u jednoj od poslovnica HELCOM TRADE d.o.o., a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.
Ukoliko HELCOM TRADE d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može prekinuti narudžbu ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko HELCOM TRADE d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji.
Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, HELCOM TRADE d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Dostava
Proizvod se može preuzeti u sjedištu tvrtke Supernet d.o.o. Jablanovečka 8, 10000 Zagreb, uz prethodnu najavu, ili se može dostaviti jednom od tvrtki za dostavu. Dostava se vrši na adresu koju je kupac osobno naveo u razgovoru sa djelatnicima Superneta, poslao e-mailom ili naveo kao adresu dostave u košarici prilikom narudžbe. Ukoliko nije dostavljena adresa isporuke na navedene načine, adresu za dostavu smatrat ćemo onu koja je upisana u profilu kupca. Svaki proizvod koji prodajemo detaljno je pregledan od strane naših stručnjaka prije predaje dostavnoj službi. Prilikom preuzimanja proizvoda DUŽNI ste detaljno pregledati ambalažu u kojoj je proizvod došao i provjeriti eventualna oštećenja, te ukoliko prilikom preuzimanja proizvoda od strane dostavnih službi primjetite bilo kakvo vanjsko oštećenje ambalaže, dužni ste reklamirati oštećenje dostavnom radniku i ODBITI preuzeti pošiljku sa vidljivim oštećenjima. Naime uslijed dugogodišnjeg iskustva mi ulažemo dodatne napore da svaki proizvod iz naše tvrtke izađe u ispravnom stanju i bez oštećenja, ali to ne možemo osigurati i prilikom transporta do Kupca, tako da vi prilikom preuzimanja proizvoda morate obratiti pažnju, jer nakon preuzimanja proizvoda vi ste odgovorni sa svako vanjsko oštećenje koje vam jamstvo ne pokriva. Osoba koja preuzima proizvod mora dostavnom radniku potpisati otpremnicu kao dokaz o preuzimanju. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Proizvode naručene usmeno ili emailom u toku radnog dana, kao i proizvode za koje vidimo uplaćen iznos na naš račun, isporučujemo u roku od 2 do 4 radna dana u našoj poslovnici kupcu ili predajemo dostavnoj službi koja će u roku od 24h proizvod dostaviti vama (osim ako se radi o slanju preko više tranzitnih centara ili slanju neradnim danim i praznicima za koje moramo posebno sa vama dogovoriti uvjete slanja).
Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati poštom na adresu društva HELCOM TRADE d.o.o., Gospodarska ulica 40, 42000 Varaždin ili elektroničke pošte na adresu e-pošte: [email protected] ili osobno u poslovnim prostorijama dostaviti na prodajno mjesto HELCOM TRADE d.o.o. na adresama:
u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi HELCOM TRADE d.o.o., Gospodarska 40, 42000 Varaždin ili Slavonska avenija 26/5, Zagreb ili Koledovčina 6, Zagreb.
Prilikom podnošenja prigovora putem pošte ili osobno na prodajnom mjestu, potrošač treba navesti točne podatke o podnositelju prigovora: ime i prezime te adresu za dostavu odgovora. Odgovor na prigovor potrošač će primiti u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
U slučaju eventualnog spora između potrošača i društva HELCOM TRADE d.o.o., spor će se riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće nadležan je Općinski građanski sud u Varaždinu uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje spora je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.
Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije.
Ukoliko potrošač prihvaća Opće uvjete poslovanja, isti prihvaća i sve druge uvjete navedene na web stranici www.helcom-trade.hr te sve ostale odredbe navedene na toj web stranici. Ukoliko se potrošač ne slaže s bilo kojim dijelom predugovorne obavijesti ili Općih uvjeta poslovanja moli se isti da ne koristi web stranicu www.helcom-trade.hr i ne sklapa ugovor o kupoprodaji.
HELCOM TRADE d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta poslovanja i pravila bez prethodne najave. Opći uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske.
Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana Zakonom o zaštiti potrošača. Pravila o pisanom prigovoru potrošača ne odnose se na pravne osobe, a na koje se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.
Online kupnja (Slanjem upita/narudžbe elektronskim putem te plaćanje po dobivenoj ponudi putem linka za plaćanje)
Načini plaćanja
Naručene proizvode i dostavu možete platiti jednokratno, do 6 rata ili po primitku pošiljke - naši načini plaćanja su prilagođeni vašim mogućnostima. Sve niže navedene naćine plaćanja možete koristiti za kupnju u našim fizičkim trgovinama kao i za kupnju na daljinu osim plaćanja pouzećem koje je moguće samo kod dostave robe dostavnom službom.
HELCOM TRADE d.o.o. vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem na sljedeće načine:
1. Plaćanje gotovim novcem po primitku pošiljke (pouzeće)
Ukoliko se odlučite za plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke dužni ste proizvode platiti tek prilikom preuzimanja istih. Račun za naručeni proizvod dužni ste podmiriti dostavljaču pošiljke prilikom dostave naručenog proizvoda. Plaćanje dostavljaču moguće je samo novcem u gotovini. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja u našim poslovnicama.
2. Plaćanje karticama
Omogućujemo prihvat i jednokratno plaćanje slijedečim kreditnim i debitnim karticama: Visa, Mastercard®, Maestro®, Visa Premium, Diners, JCB, Discover.
Obročno plaćanje računa (bez kamata i naknada) do najviše 6 rata, moguće je kreditnim i debitnim karticama sljedećih izdavatelja kartica: Zagrebačka banka d.d., Erste&Steiermärkische Bank d.d., Privredna banka Zagreb d.d. i Podravska banka d.d.
- ZABA Mastercard® / Maestro® / Visa: 2 - 6 rata uz iznos računa najmanje 40,00 € (301,38 kn)
- ECC Mastercard® / Maestro® / Visa: 2 - 6 rata uz iznos računa najmanje 40,00 € (301,38 kn)
- ECC Diners / JCB / Discover: 2 - 6 rata uz iznos računa najmanje 80,00 € (602,76 kn)
- PBZ Mastercard® / Maestro® / Visa: 2 - 6 rata uz iznos računa najmanje 40,00 € (301,38 kn)
- PBZ Visa Premium: 2 - 6 rata uz minimalan iznos računa 80,00 € (602,76 kn)
- POBA Mastercard® / Maestro® / Visa: 2 - 6 rata uz iznos računa najmanje 40,00 € (301,38 kn)
3. Monri PayByLink
Brza i jednostavna naplata karticama putem linka. Nakon zaprimljene narudžbe putem e-pošte, društvenih mreža i/ili aplikacija za razmjenu poruka kreiramo link za plaćanje sa svim potrebnim informacijama za plaćanje narudžbe koji potom šaljemo kupcu putem jednog od već navedenih kanala.
4. Virmansko plaćanje
Kod izbora ovog načina plaćanja, na adresu svoje e-pošte ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl.
Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke.
Izjava o sigurnosti online plaćanja
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite Monri WebPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana korištenjem posljednje verzije TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Hvala što koristite Monri WebPay!